PETIT CONTE D’AMOR

amor

Poder conviure amb la persona que havia de matar-me, el millor que m’ha passat mai!
Jo em deixava anar, gaudia d’ella, fèiem coses junts i fèiem l’amor.

És clar que em va sobtar descobrir els seus plans, a qui no!
Cobraria una bona suma per mi, així que em vaig alegrar per ella.
No m’ho vaig haver de pensar gaire: li havia de facilitar les coses.

Quan vaig saber el dia que m’havia de matar,
vaig reservar taula al Celler de Can Roca.
Jo ja hi havia anat molts cops, però a ella li feia il·lusió.

Després de pagar el compte, vam marxar.
Veure com era tan bona en la seva feina, freda, decidida, em va fer sentir bé.

Vaig entrar al cotxe i em vaig relaxar,
ella ja tenia el ganivet preparat.
Va ser ràpid, mentre ens besàvem per últim cop.

Text: Marc Monje

Anuncis

Deixa un comentari

