UNA CERTA QUALITAT

glass

El cambrer ens va servir dos Lagavulin sense gel,
i una pistola brillant i preciosa. Una 9mm.
Em va preguntar si volia quelcom més,
i després de desitjar-me una agradable vetllada, es va retirar.

El meu company de taula va carregar l’arma davant meu,
com el bon professional que era.
Em va felicitar per l’elecció del model,
li vaig agrair la seva correcció.

Havia viscut bé, no em podia pas queixar,
i ara volia morir bé, amb una certa qualitat.

L’arma ja m’apuntava.
Vaig olorar el whisky.
S’hi estava bé allà.

-Quan vulgui- vaig dir.

Text: Marc Monje

Anuncis

Deixa un comentari

