MENTRE ES FEIEN LES TORRADES

7008760-closeup-toast-in-toaster

Mentre es feien les torrades, em mirava la tablet i de sobte ja no hi era.
Al mail, a Facebook, a You Tube. Havia desaparegut.
El gos em bordava, vaig trucar a la feina, no em coneixien; el meu DNI no tenia nom, ni foto.
Llavors vas sortir de l’habitació i em vas fer un petó de bon dia,
però quan em vas tornar a mirar no em vas reconèixer.
Et vas tancar al lavabo i vas trucar a la policia.
Jo vaig sortir corrents de casa per no tornar mai més.
Mentre es feien les torrades,
em vaig esborrar del món.

Text: Marc Monje

Anuncis

Deixa un comentari

