EL FUTUR DEL MÓN

Sitios-recientes-W7-icono

Portava gairebé dos anys a l’atur, però deia que podia veure el futur.
Tenia milers de carpetes a l’ordinador: milers de futurs de gent desconeguda.
Morts sobtades, divorcis, loteries… El cabró ho tenia tot allà.
Jo era emprenedor, una puta màquina: havíem de muntar una empresa.
Buscaríem als desconeguts i els cobraríem per explicar-los el seu futur.
O millor! podríem negociar amb els putus amos, amb Google!
Era una bogeria, les idees em brollaven a cada segon!
No hi va haver forma però, aquell paio era un manta crònic.
El futur del món a les seves mans, i ell no hi feia res.

Vaig decidir carregar-me’l, robar-li les carpetes i fer-me ric.
Els dos primers objectius els vaig assolir,
el tercer va ser una putada: les carpetes eren buides.
Totes menys una, la seva: ell sabia que jo el mataria,
i aquell era el seu regalet.

Però què n’havia fet del futur del món?
No era tan ruc: l’havia venut a Google.

Text: Marc Monje

Anuncis

2 pensaments sobre “EL FUTUR DEL MÓN

Deixa un comentari

